Kimi Tanıdık?

Cuma, Eylül 30, 2011

 Sevgili dostlar, bu defa yazının sahibi ben değilim. Twitter'dan severek takip ettiğim, görüşlerine, düşüncelerine, sohbetine önem verdiğim, iyi yürekli bir arkadaşımdan geldi bu sefer ki yazı. Aslında bu yazının çıkış noktası da blogumuzda ki bir yazıdır. Konu hakkında twitter'da yazışırken uzun uzun yazmasını istedim, kendisi de sağ olsun beni kırmadı ve karşımıza aşağıdaki gibi çok güzel bir yazı çıkardı. Hiç bir şeyine dokunmadan aynen yayımlıyorum.. :)) Teşekkürler Nazım.

Kimi Tanıdık ?





İlk olarak bu güne kadar bazı karalamalarım dışında hiç bişey yazmadığımı belirtmek isterim.O karaladığım şeyleride başka okuyup beğenen vay kanka süper iyi yazmışsın yeaa diyen insanlar olsada dikkate almadım.Yazdığım şeyleride bidaha geri dönüp hiç okumadım.Noktalama işaretleriylede aram iyi değil pek.Genelde işte noktadan noktaya yazıyorum.Virgülü olsun diğerleri olsun aram hiç iyi olmadı.Tamam şimdi az çok beni tanıdığımıza göre benim aslında size anlatmak istediğim aslında kafamın içinde sürekli dışardaki insanlara bağırmak istediğim suratlarına çarpmak istediğim bi iki şeye geçiyorum.

Tanışma hiç tanımadığın birini sadece görmek merak etmek hoşlanmak bi sürü şekli var işte.Ben arkadaş olma kısmına değinicem burda.Çünkü insanlar olarak arkadaş seçimlerinde ciddi olarak çok yanlışlıklar yapılıyor.Tabiri caizse işte arkadaş olmayı bilmiyoruz.Ondan sonra yok efendim o beni kandırdı o beni aldattı o bana bunu yaptı bu beni böyleydi felan liste uzar gider.Ben kendimle ilgili şu tarz bi parantez açıyorum başlamadan önceki bu daha başlamamış halim.Yazarken kolayda okurken sıkıntı olsa gerek.Bana dönücek olursak benim çok ilginç bi şekilde sosyal ağlar çevrem olsun felan hep sürekli çok sayıda arkadaşım.Onun iki katı tanıdığım.Bide beni tanıyan ama tanımadığım insanlar olmuştur.Genel olarak hiç tanımadığım bi insanla tanışmayı bilmiyorum ki burdada oha lan madem bilmiyon neden bu kadar yazdın hiç diyebilirsinizki savunmam hazır bile.Genelde hep onlar beni tanıdılar benimle arkadaş oldular.Yani hep ilk adımı onlar attılar ben xx ben yy ben vvnin arkadaşı uy gibi gibi.şimdi bide yazarken dikkatimi çekti ilk defa yazıyorum felan şu anda size nasıl yaklaşsam onu bilemedim.Hani çok ciddi bi yazı biçimindemi yoksa araya ilginç şeylermi diye.Onu geçtim buraya kadar okuduğunuzu bile sanmıyorum ama işte benimkide bi yerde düşünce kusmuğu.Düşüncelerimi kafamdan bu şekilde atıyorum ara ara iyi geliyor kimse okumasada yazıyorum.Neyse konu ciddi ciddi dağıldı ama bu ara bilgileri vermem en azından bazı şeyler hakkında açıklık getirir dedim.Şimdi o ilk tanışma anından sonra genelde insanların hani ben şurda doğdum felan felan o kısımları geçip.bi olay bi konu hakkındaki ilk 10 cümlesine bakın.Kendi ilk 10 cümlelerindeki kendi fikirlerini dinleyin kendinizinkilerle kendi  hayat görüşünüzle karşılaştırın.Eğer  uç insanlarsanız burdan belli eder ve bu kişiyle bi süre sonra arkadaş olup biraz daha sonra dost olursanız bi gün mutlaka bu arkadaşlığınız bi şekilde biticektir.İnsanları tanımak çok çok uzun bi süreçtir bi yerde ki kim kimi ne denli tanıyabiliyor ama aşağı yukarı bi fikir sahibi olduğu zaman insan çok çok iyi tanıyabilir.Ha bide bu ben değiştim zırvalıkları vardırki hayatta inanmayın.Hiç kimse değişmez.Size öyle göstersede içten içe aynıdır bi gün tekrardan geri döner cidden bak.O yüzden ilk tanıma çok önemli.İnsanları nelere güldüklerinden bile az çok nasıl insanlar olduğu hakkında fikir sahibi olabilirsiniz bile.Çünkü cidden bazı insanlar öyle şeylere gülerki felan duvar olsa kafanı vura vura ölmek istersin o derece.Sonra o kişi gelir seninle arkadaş olmaya çalışır felan içler acısı.İnsanları tanırken bide cümle kuruşlarına bakın.Kızlarda özellikle sizi tersleyen insanlara karşı bi merak bi yakınlaşma çabası gözlemledim yapmayın etmeyin demiyorum çünkü fark ettimki değil kızlar hiç kimse birinin birine dediğini yapmaz.Çünkü illa kendisi tecrübe etmelidir o şeyleri ama yazı konumuz bu değil.Ama en korkulu rüyanız o süper ikna kabileyeti olup çok alengirli cool cümleler kuran insanlar olsun.Onların bi yerde size mutlaka bi zararları olur çok dikkatli olun.Genel olarak işte özet geçicek olursak insanları tanımak istiyorsanız o ilk intabaya çok çok dikkat edip detaycı olup kişiliklerine göre yargılayın onları.Bi yerde olmuyorsa zorlamayın yalnızlık o kadarda kötü bişey değil bi yerde hani.Son olarak birde bazılarının o hani sizin için karşılıksız yaptıkları şeyler felan varya onlara çok çok önem verin.Daima ilk etapta bencil olun.Sizin bencilliğine karşı karşı taraf hala çaba gösteriyorsa evet o sizin en yakın arkadaşınız olabilir üsttekilere dikkat ederek tabi.

yazar: Nazım 
twitter'dan kişiyi takip etmek için: 
Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |