Güzel Bir Rüya

Cumartesi, Nisan 17, 2010

Sevgili yansıma dostları,

Sizlere bu defa gördüğüm bir rüyadan bahsetmek istiyorum. Beni benden alan, ilginç duygular yaşatan, gerçekmiş gibi hissettiren, uyanınca da ''Keşke devam etseydi.'' ya da ''Keşke gerçek olsaydı.'' dediğim bir rüyadan...

Büyüklerimiz derler ki; Bir rüya gördüğünüz zaman bunu diğer insanlarla paylaşmayın. Ben paylaşmak istiyorum bu defa... Rüyamda evleniyordum. :) Evet evet! Rüyamda bembeyaz gelinlik içerisinde, güzel bir mekanda, son derece şık bir düğünle evleniyordum. Ancak bu rüyada bir sorun vardı. Dâmat beyi hiç tanımıyordum çünkü ha bire yüzü değişiyordu... :)) Düşünüyorum da benim gerçek hayatımda hiç böyle değişken bir aşk hayatım yok! Neden böyle gördüm ki acaba?... Durmadan adamın suratı değişiyordu ama ben evleniyordum. Dans etmek için piste davet edildiğimiz zaman, mekanın sunucusu mu artık neyi oluyorsa, beni aynen şu şekilde çağırdı;'' Öncelikle, güzelliği ile herkesi büyüleyen, eşinin hayat arkadaşı olan gelin hanımı davet ediyoruz...'' Ahhh!!! Ne güzel rüyaydı.

Sonrasında da uyandım. :)) Meğerse herşey bir rüyaymış... Rüyalar tersine çıkar derler. Acaba evde mi kaldım??? :)) Sevgiyle kalın...
Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |