Grey's Anatomy'e Geri Dönüşüm...

Pazartesi, Mayıs 17, 2010



Hayatımın dizisidir... Severim. Candır, heyecandır, herşeydir... Bir medical drama serisi olarak hayatıma yıllar önce giren Grey's Anatomy'den bahsetmek istiyorum sizlere...

Yıllar önceydi... Show TV'de bir dizi başlayacaktır; Doktorlar. Tanıtımı, oyuncuları ilgimi çekmiştir. Kesin izlerim ben bu diziyi dedim ilk gördüğümde. Sonra hergün aldığım Vatan Gazetesinin o zamanlar yayımda olan Televizyon ekinde bir gün Doktorlar'dan bahseden bir yazı vardı, ''Artık bizim de Grey's Anatomy'miz var'' başlıklı... Okudum tamamen yazıyı. anlamıştım ki Doktorlar dizisi, ünlü Amerikan Grey's Anatomy dizisinden uyarlamaydı. Bütün oyuncuların fotoğrafını tek tek görmüştüm o zaman.

Aradan bir kaç yıl geçti ve o zamanlar ki TGRT kanalı FOX'a dönüşecektir. Son haftasında da yeni kanalda ki bazı yapımların reklamı dönerken, bir reklamda perşembe akşamları prime trime denen en çok reytinglerin döndüğü bir saat diliminde Grey's Anatomy yayınlanacaktır. Ben de büyük bi heyecan doğmakta ve FOX'a aşk başlamaktadır. O gün gelir ve FOX'ta o dizi izlenir. Yalnız izleyemediğim içindir ki pek birşey anlaşılmamıştır bir süre sonra dizi gece 00:00'a alınınca yeniden izlenir ve ilk bölümden aşık olunur.

Bir süre sonra FOX'un yayıncılık anlayışından ötürü dizi yayından kaldırılmışır. Ben çok üzüldüm tabii o zamanlar. Sonra öğrendim ki bu tür diziler internette de izlenebilmektedir. Hewmen büyük bir heyecanla dizi indirilir ve bi çırpıda izlenir.

Şimdi dizi 6.sezonunda ve ben hâlâ ayıla bayıla izlemekteyim... Ancak...!!! Geçtiğimiz şubat ayında bende baş gösteren hastalıktan dolayı ölüm korkusu sebebiyle doktorlara, hastanelere ve hastalık isimlerine karşı aşırı bir psikolojik bunalım oluşmuştur. Bu dönemi elbette anlatmayacağım ancak o zamandan beridir ben en sevdiğim dizi Grey's Anatomy'i izleyemez olmuştum. Ne kadar acıdır bilemezsiniz insanın en çok sevdiği, kopayamacağı, deli gibi izlediği bir diziyi, sırf korkuları yüzünden izleyememesi...
devamı>>

Aradan geçen 3 aylık kişisel tedavi sürecinden sonra dün gece kendimi toparladığımı düşünerek yeniden izlemeye başlamayı düşündüm bu cânım diziyi. Evet.. izledim! Kaldığım yerden (season 6, episodes 14) devam etmeye başladım. Farkettim ki ne kadar özlemişim meğerse...

İnşallah yeniden korkularım başgöstermez de, ben de bu güzel diziden mahrum kalmam... Hoşgeldin yeniden dünyama Grey's Anatomy. Hoşgeldin Meredith, Christina, Alex ve diğerleri... İzlemeyenlere tavsiyemdir. :))


Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |