"Tweetine Bandım"

Pazar, Temmuz 25, 2010



Bir zamanların en ünlü şarkıcılarından biriydi o. Biz onu "abone" şarkısıyla tanıdık ilk olarak. Ardından "bandıra bandıra ye beni" " 8:15 vapuru" gibi şarkılarla devam etti hayatımızda yer almaya. Şarkıcılığın yanında oyunculuğa da adım attı ve 90'lı yolların en çok izlenen gençlik dizilerinden "Çılgın Bediş" olarak hayatımızda anlam kazandı. Evet, Yonca Evcimik'ten bahsediyorum.

İşte o tüm zamanların hiç eskimeyen, yaşlanmayan şarkıcısı şimdilerde yeni bir single çıkarmış ama olmamış, bize göre kendisine hiç yakışmamış. Son zamanların popüler sanal paylaşım sitesi olan twitter'a şarkı yapmış. Yılların "tiridine bandım" türküsünü twitter'a uyarlamış ve ortaya "tweetine bandım" isminde birşey çıkmış. Şimdi size o şarkıyı sunuyoruz. Yorum sizin...

Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |