KENDİ KENDİMLE RÖPORTAJ

Pazar, Mart 06, 2011



Formspring.me kullanıcıları bilirler, siteye üye olan herkes birbirlerine üye adlarını göstererek ya da göstermeyerek türlü türlü sorular sorup, cevaplarlar. Bir nev'i röpörtaj sitesidir bana göre. Şimdi ben de bu siteden arkadaşlarıma sorduğum sorularımdan bazılarını kendime sorup, kendim cevaplayacağım. Röpörtaj başlasın...

1-GELİN diye bir dizi-roman okuyormuşsun. Neler düşünüyorsun? Uzun uzun cevap istiyorum!



Aslında bahsettiğiniz dizi romanı ben kendim yazıyorum fakat bu aralar blogger’ın yasaklanması ve kendi bilgisayarımda türlü sorunlar çıkması sebebiyle yazamıyorum. Tüm okurlarımdan özür dilerim. En kısa zamanda yeniden döneceğim inşallah.


2-Hayatta özlediğiniz tek insan kim?



Tek insan diyemem çünkü minimuma bile indirgersem iki kişi çıkıyor. Bu yüzden özediklerimi sayayım; Rahmetli dedem, rahmetli ikiz kardeşlerim, yaşayan ancak sürekli yakın olamadığım dayım, yengem ve kuzenim.


3-Aşk sizin için neyi ifade ediyor?



Aslında hem çok şey ifade ediyor hem de hiçbir şey ifade etmiyor. İlahî aşk olunca iş değişiyor tabii… Bence en iyisi ilahi olanı. Gerisi boş!



4-Defne Joy Foster, Kıvırcık Ali ve diğerleri... Neler oluyor?



Bir gün, hepimiz bir bir öleceğiz. Onların zamanları gelmişti sadece…



5-Bazen yaşadığınız ortamı, ortak yaşamı paylaştığınız kişileri tamamen terk edip, bambaşka bir yerde, bambaşka insanlarla, yeni bir hayata başlamayı hiç düşündünüz mü?



Sürekli aklımı kurcalayan bir şey aslında. Bazen değil her zaman düşünüyorum ancak hayat şartları şu anda izin vermiyor maalesef. Kısmet olursa bir gün bu dileğimi gerçekleştirmek istiyorum. Türkiye’de ki seçimim “Ayder Yaylası” olabilir.



6-Blog sayfama bir şeyler yazmak istiyorum ancak yazacak bir şey bulamıyorum. Sizce neden?



Şimdi buldum işte… Aslında bu zaman, mekan ve düşünce kavramının tam oturduğu anlarda olabilecek bir şey.



7-Günah ya da suç sayılmasaydı, ilk kimi öldürmek isterdin?



Bu soruyu cevapsız bırakmak istiyorum… :))



8-Tarihte bir döneme gitmek ve o zamanda yaşamak isteseydiniz, bu hangi dönem olurdu?



Taş Devri, Hz.Muhammed’in (s.a.v.) yaşadığı dönemde, yanında bir mü’min olarak ya da Lale Devri’nde Osmanlı…



9-İleride çocuğunuz olursa, ona hangi isim(ler)i vermeyi düşünürsünüz?



ERKEK: Yunus, Yusuf, Araf, Baran, Umar, Alptuğ.

KIZ: İkra (İgra), Hazem, Buğlem, Naz.



10-Hiç bir gün bilgisayarı, cep telefonunu, ev telefonunu, televizyonu, ışıkları kapatıp karanlıkta ya da mum ışığında kendi isteğinizle oturdunuz mu?


Oturmaz olur muyum hiç? Muhteşem bir keyif… Yeniden denemek istiyorum.



11-Bu güne kadar duyduğunuz en tuhaf isim neydi?



Ördek. Şaka gibi ama bu bir gerçek. Babamın köyünde ki bir kadının ismi.



12-Takip ettiğiniz TV kanalları hangileri? İlk 5...



TÜRKİYE: Semerkand TV, Dost TV, Hilal TV, Berat TV, MPL TV.

ABD: ABC, the CW, Showtime, HBO, Starz.

İNGİLTERE: BBC one, E4.



13-En sevdiğiniz yemek hangisi?



Tavuk, Pilav, Ayran üçlüsü ve de mercimek çorbası. İskenderi de unutmamak lazım. :):)



14-Bundan 7-8 yıl önce internette hangi sitelere girip, neler yapıyordunuz?



Chat kanallarında fink atıyordum. TV kanallarının ve ünlülerin resmi web sayfalarında geziniyordum. BBG’nin sitesine bakınıyordum.



15-Sinemada izlediğiniz ilk fim hangisiydi?

“Yeşil Işık”. Kenan Işık ve Hülya Avşar.



16-İlk satın aldığınız müzik albümü hangisiydi?



Bir BBG manyağı olarak; Tarık-Of Deli Gönül.



17-En çok vakit ayırdığınız sosyal paylaşım sitesi hangisidir?



Twitter.



18-En son ziyaret ettiğin şehir neresi? ve nasıl buldun?



En son ilk gördüğüm şehir olarak Antalya diyebilirim. Nasıl mı buldum? Ahhhhh ölmeden tekrar görmek istiyorum…….



19-Rüya makinası icat edilse, rüyanda ilk kimi görmek isterdin?



Kardeşlerimin Bezm-i Eles’te ki şu anki durumlarını ve ne yaptıklarını. Belki biraz da sohbet ederdik..?



20-Keşke şu şey icat edilmeseydi dediğin bir şey var mı?



Bilgisayar, İnternet, Televizyon, Arabalar, Kozmetik ürünler… Kısacası dünyaya ve insanlığa zararı dokunan bütün icatlar.


SİZLER DE CEVAPLANMASINI İSTEDİĞİNİZ SORULARINIZI SORUN, HEM FORMSPRING.ME SAYFAMIZDAN HEM DE BLOGUMUZDAN YANIT BULSUN...

SORULARINIZI SORMAK İÇİN LÜTFEN
TIKLAYIN

3 yorum:

  1. Ali Veli dedi ki...:

    bu rop fikri ii mis yaa .) kiz isimleri olarak eylul, berfin, damla da olabilir... bu arada bu yaz da senden bi antalya olayi bekliorum .p hahah

  1. Ahhh keşke keşkee keşkeee :)) En büyük dileğim inan ki.. :)

  1. sohbet dedi ki...:

    güzel vede farklı

Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |