Antalya Günlüğüm -3-

Salı, Haziran 15, 2010



Sevgili dostlar,

Bu yazımda yine Antalya'da yaşadığım gelişmeleri sizlere bildireceğim, şöyle maddeler halinde ve kısa kısa...

* Antalya'ya geleli 4 gün oldu ve hala işe başlayamadım.
* Akdeniz'i sadece uzaktan görmekle yetinebildim.
* Çalışacağım oteli hala göremedim.
* Bar bölümünde çalışacağım ama ne iş yapacağım hakkında en ufak bir fikrim bile yok.
* Antalya'nın gezilip görüleceği muhteşem güzellikleri var. Özellikle Tarihi Türk Evleri'ni görmenizi şiddetle tavsiye ederim.
* Yiyecekler, kıyafetler tahminimden daha uygun fiyata satılıyorlar.
* Ayakkabılar maalesef pahalı.
* 2 defa merkeze gittim, ikisinde de hamburger yedim. Artık başka bir şey yemek istiyorum.
* Kemer de çok güzel.
* Pansiyonda ki odam değişti. En üst kattan, en alt kata kovuldum.
* Bugün iş başvurusu için dizi dizi tahlil ve akciğer röntgeni çekildi. Benim gibi hastalık hastası bir insana bunu yaptıran sistemin.... :) neyse
* Otobüslerin ücretlerinde kesin ve net bir tarife yok. Gideceğiniz yere göre ücret alıyorlar.
* Türkü barlar çok meşhur... Güzel güzel çalıyorlar hep. Bir akşam gitmeyi diliyorum.
* Nar ağaçları ve limon ağaçları harika.
* Merkez ile bizim bulunduğumuz yer arası, otobüsle 60 dakika.
* Kırgız kankalarım oldu.
* Kantinin tostlarına bayılıyorum. Ancak her öğün paralı yediğim için, iflasın eşiğindeyim.
* Yeni odam daha küçük ama bana ait olması ayrı bir hava katıyor.
* Yeni odamın televizyonunda 3 kanal var. Kanal D olması yetiyor.
* Artık kendime ait bir dolabım oldu.
* Şu anda da çok açım... :))

Şimdilik bu kadar yansıma dostlarım... Devamı oldukça, yaşandıkça yeniden buluşuruz. Sizleri seviyorum. :)
Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |