ERKEKLERi nasıl bilirsiniz???

Cumartesi, Haziran 12, 2010

Canım Yansıma dostlarım,

Bu yazımda sizlere Antalya'dan edindiğim bazı tecrübelerden biri olan Erkekleri tanımayı yazıyorum. Erkekler nasıldır? Çapkınlık genlerinde mi var? Türk erkeklerinin durumu nedir?

Evet, dostlarım, aslında bildiğim halde hiç kabullenemediğim bir gerçeği artık daha yakinen ve gözlerimin önünde yaşandığını görünce ve bu duruma şahit olunca artık bunu kabüllendim ve şimdi de bunu sizlere yazıyorum.

Farkettim ki dostlarım, erkekler maalesef nefislerine asla hakim olamıyorlar maalesef! Nerede güzel bir kız görürlerse hemen peşinden koşuyorlar. ''Dişi köpek kuyruk sallamazsa, erkek köpek peşinden gitmez.'' diye bir lafı savunma olarak kullanmasınlar, yemezler. Dizi köpek, eğer erkek köpekten bu sinyali almazlarsa zaten kuyruk sallamazlar arkadaş. Yemeyin bizi...

Güzel bir kız mı gördüler? Hemen karar veriliyor ve amaçlarına doğru hedef alıyorlar. Ki bu amaçta genelde yatağa atmak oluyor. Hiç sormuyorlar ki acaba bu kızın niyeti var mı? Benim o aynaya baktığım halde kabullenemediğim muşmula tipimi beğeniyor mu? diye hiç sormak yok. Beyefendi istiyor ya, gerisi mühim değil tabiiki.

Ulan! Sen kim oluyorsun da her kız sen istediğin sürece senle yatacak ya da aşk ilişkisi yaşayacak? Sen kendini ne zannediyorsun? Sen nesin ki seçilmiyor, seçiliyorsun?

Biz bazı kızlar azıcık aşka kul köle olmaya hazır ve nazır durumda bekliyoruz bir de. Yok arkadaş! anladım ki bu erkeklerde zerre kadar beyin yok! O kadar yüzeysel düşünüyorlar, o kadar beyinleriyle bazı yerleri yer değiştirmiş ki sexten başka birşey düşünmüyorlar. Bütün sohbetleri de cinsellik üzerine kuruluyor. Bütün bunların yanında beğendikleri ve hedef olarak gördükleri kızlara da dünyanın en kibar ve düşünceli erkeği olarak gösteriyorlar kendilerini. Yemezler koçum! bütün bunları gördükten sonra, bir erkek karşımda durup ağzıylsa kuş dahi tutsa yemem ben o kibar ve nazik erkek yalanlarını.

Erkek dediğin ağır başlı, efendi, bir kızın peşinden yavşak gibi sürekli koşmayan, ne istediğini bilen, aklı fikri sex olmayan, efendi, sözü sohbeti dinlenir, adam gibi adam olmalı. Ama bu zamanda neredee???? Yok arkadaş, kalmadı öylesi. Erkeklerle kanka olmak dışında başka hiçbirşey yapmayacaksın bundan sonra. Feminest olmamak için de bir neden bulamıyorum. Şimdi dersiniz ki; ''Yok artık abartma sende!'' diye. Hayır hayır gerçekten abartmıyorum. Bu tamamen böyle. Hele sizo erkekleri Antalya, Bodrum, Marmaris vs. gibi tatil yerlerine gönderin, o zaman görün kim neymiş diye. Aldatmam diyen erkekte %100 yalan söyler. Aldatmayan erkek yoktur, aldatamayan erkek vardır. Birde öyle bir mantıkla yaklaşıyorlar ki kıza, kolay kolay teklif etmemelerinin ya da edememelerinin sebebi inanın utandıkları, çekindikleri ve ya olumsuz haber almaktan korktukları için de değilmiş şekerim. Tek sebebi, teklif edip, olumsuz yanıt alırsa etrafınızdaki kızları da kaybetmemekmiş!!! Doğru ve kesin karar verip, o zaman hareket etmek gerekirmiş.

Evet, aldatmak erkeklerin genlerinde var, erkeklerin tüm dünyada böyle olduğunu düşünüyorum. Ancak, bu durumun Türk erkeklerinde daha fazla olduğunun farkındayım. Türk erkeklerimiz maalesef uçkurlarına daha çok düşkün oluyorlar. Bu da demek oluyor ki; kusura bakmayın Türk erkek dostlarım ama sizlerle aşk yaşamamak gerekiyor. Güven vermiyorsunuz, üzgünüm. :)

Bu kadar şeyi farkettikten sonra, aşk mı? ASLA!!! Allah korusun, yazdıysa bozsun, aşık olmayı nasip etmesin. Evlilik mi? Ben almayayım! Aldatılmaya hiç niyetli değilim. Erkeklerle kanka olmak mı? Neden olmasın? :) Bütün erkek kankalarıma selam ederim...

Dostlarım, yeni gelişmeler, yeni farketmeler, yeni buluşlar olunca kısmetse sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Kızlar, hemcinslerim, canlarım, bu yazı hepimize bir uyarıdır. İnanıp inanmamak sizlere kalmış. Benden söylemesi...

Sizleri seviyorum. :) Yeni bir yazıda buluşmak dileğiyle.

3 yorum:

  1. Gözde Benli dedi ki...:

    hahahahah :D çok güzel olmuş cnm :D Zevkle okudum :D Antalya dan gözlemlerini bekliyoruz :D

  1. Beğenmene çok sevindim canım... :D devamı gelecektir inşallah. :)

  1. Kamil Akar dedi ki...:

    Nedense alındım bu yazıya "Aldatmayan erkek yoktur, aldatamayan erkek vardır" Tamamen yanlış tespit.

Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |