Eve Dönüş

Salı, Haziran 29, 2010



Sevgili dostlar,

Nihayetinde geçtiğimiz hafta Antalya maceramı benim için kısa bir süreliğine noktalamış bulunuyorum. Bu macera burada bitmez diye düşünüyorum. Antalya'yı o kadar çok sevdim ki yeniden defalarca gitmek, görmek, gezmek istiyorum. İlk defa bir başka şehirde kendimi memleketimdeymişim gibi hissettim. Ama maalesef ki geri döndüm...

Evimde geçirdiğim her saniye daha çok pişmanlıklarım artıyor. Kendi elimle olmasa da yine de geri dönmüş olmak bana büyük pişmanlıklar yaşatıyor. Biraz daha çabalasaydım, biraz daha uğraşsaydım keşke orada kalmak için diyorum. Eğer Antalya'da kalabilseydim mutlu olabileceğimi, bütün problemlerimi aşabileceğime inanıyorum. Her akşam farklı bir eğlence, mükemmel insanlar, sohbet, kahkaha, şehir turları ve daha nicesi. Çok özlüyorum çok...

Evime döndüğümde daha farklı, her zamankinden daha eğlenceli zamanlar geçireceğime inanıyordum. Bu sefer farklı olacak diyordum ama maalesef. Gelip, gördüm ki her zamankinden daha sıkıcı ve daha boğucu zamanlar geçiriyorum. Anne ve babamı gidip ara ara yazlıkta görüyorum ama evimde yalnız başıma sürekli vakit geçiriyorum. Zor arkadaş zor...

Ven anladım ki; "İnsan yalnız doğar ve yalnız ölür." Benim gibi bazıları ömrünü de yalnız tamamlayabilir. ;)

Sizleri seviyorum yansıma dostları. Beni bu süreç içerisinde yalnız bırakmadığınız için teşekkürlerimi sunuyorum. :)
Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |