Öyle Bir Şarkı ki...

Cumartesi, Haziran 05, 2010

Tam 1 yıl önce, geçtiğimiz yaz mevsiminde ben dayımları ziyarete gittiğim o koca, muhteşem 9 günden biriydi. Yeni bir telefon almıştım ve hiç içerisinde müzik olmadığı için kuzenimden rica etmiştim. Sağolsun onlarca yolladı o gece. Hiçbirisini dinlemedim desem yeridir. Öyle ki bazılarını 1 senedir meğerse dinlememişim ve hep saklı kalmış.

Dün, piknikte dinlemek için telefonuma müzik atarken, pcden bazılarını silmem gerekti kayıtlı olanların, dinlemediklerimin. İçlerinden bir dosyanın adında sadece ''from internet'' yazıyordu. Şarkının gerçek adı değildi elbette. Sonra açtım bi bakayım dedim. Dinledim... dinledim... dinledim... defalarca ve defalarca dinledim. Aşık oldum bu şarkıya. Hemen internetten aradım sözleriyle şarkıyı ve asıl adını buldum. İddia ediyorum; Daha önce ben bu kadar güzel bir şarkı asla dinlememiştim. Beni böylesine uzaklara, çokkk uzaklara, hayallerime, yaşanmışlıklarıma, acılarıma, derin hülyalara götüren bir şarkı daha önce hiç dinlememiştim. Şarkının tarzı sanırım, arabesk-fantezi. Ancak, öyle aklınıza gelen ağır şarkılardan felan değil. mükemmel ötesi birşey bu...

Bugün, piknik alanında kuzenime de dinlettim. O da bayıldı resmen şarkıya. Defalarca yine dinledik. Öyle ki ikimizin telefonlarının da şarjı bitti artık.Eve geldim, hâlâ dinliyorum... Bu şarkıyı dinlerken inanın müthiş bir aşk hikayesi çıkartabilirim ortaya.

Şimdi kendime kızıyorum. Bir yıldır nasıl oldu da ben bu şarkıyı dinlemedim, nasıl bu kadar geç aşık olabilidim bu şarkıya? Öyle birşey ki; dinledikçe hıçkıra hıçkıra ağlayası geliyor insanın. En mutlu anınızda bile sizi anında yerle yeksan edebiliyor...

O şarkı; İbrahim Candan - Neden Gülüm





ibrahim candan neden gülüm süper amatör damar mp3 izlesene.com



Keyifli dinlemeler.

Related Posts with Thumbnails

Duyur

Share |